تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
7

چرا لازم است درباره مراقبت دیابت همفکری کنیم

  • کد خبر : 3471
  • 02 آبان 1395 - 2:52
چرا لازم است درباره مراقبت دیابت همفکری کنیم

دکتر رالف آبراهام توضیح می‌دهد که چرا هویت جدید تمرینات دیابت مرکز پزشکی لندن، نقطه اوج نگاهی است که در ۲۵ سال گذشته پرورش یافته است. در ۱۵ اکتبر ۲۰۱۶، تمرینات دیابت مرکز پزشکی لندن، با شروع فعالیتهایی در مرکز دیابت لندن، گام بزرگی در تاریخ ۲۵ سال اخیرمان برمی‌دارد. این گام بزرگ همان موفقیتی […]

%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d9%84%d9%81-%d8%a2%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%87%d8%a7%d9%85

دکتر رالف آبراهام توضیح می‌دهد که چرا هویت جدید تمرینات دیابت مرکز پزشکی لندن، نقطه اوج نگاهی است که در ۲۵ سال گذشته پرورش یافته است.

در ۱۵ اکتبر ۲۰۱۶، تمرینات دیابت مرکز پزشکی لندن، با شروع فعالیتهایی در مرکز دیابت لندن، گام بزرگی در تاریخ ۲۵ سال اخیرمان برمی‌دارد.

این گام بزرگ همان موفقیتی است که زمانی که من در ۱۹۹۱ این روش را شروع کردم در ذهن داشتم -تاسیس کلینیکی که افراد مبتلا به دیابت، که پیچیده است و نیاز به تخصصها و مراقبتهای گوناگون برای افراد دارد، در هر سطحی، هر زمانی، در طول تمام دوره بیماری که افراد با آن زندگی می‌کنند، برای سالهای بسیار، تخصص و پشتیبانی بهتری دریافت کند.

 

مرکز دیابت لندن

مرکز دیابت لندن با تجربه‌ترین تیم انگلستان در بخش خصوصی است و یک مرکز با کیفیت جهانی است. متخصصان آن بیش از ۲۵ سال تجربه دارند و حدود ۲۰ هزار فرد با دیابت نوع دو، از جمله دیابت کودکان را تحت مراقبت قرار داده‌اند.

این عقیده که ما از تمام فرد مراقبت می‌کنیم -نه فقط بیماری- معیار ما برای موفقیت و اعتبارمان در ربع قرن گذشته باقی مانده است. امروز ما به طور گسترده به عنوان نه فقط با تجربه‌ترین تیم دیابت در بخش خصوصی انگلستان بلکه به عنوان مرکزی با کیفیت جهانی شناخته شده‌ایم.

حدود ۲۰ هزار فرد با هر نوع دیابت به دنبال تخصص ما آمده است که از تخصص پیشگیرانه تا مرحله سوم بیماری را در بر می‌گیرد.

روش «کل فرد» ما چگونه است؟

با طراحی آگاهانه یک فروشگاه یک مرحله‌ای که در آن بیمار قادر است در یک مجموعه یکپارچه، در یک مکان، به بازه کاملی از متخصصان لازم برای درمان دیابت دسترسی داشته باشد، همه آزمایشها را انجام دهد و پمپها، انسولینها، داروها، توصیه‌ها و منابع مورد نیاز را پیدا کند.

این تجربه مراقبت کامل، وقتی بیمار تازه شروع به درمان می‌کرد تازگی داشت. پایشهایی که به طور پیوسته انجام می‌شد، پشتیبانی بیمار و خدمات آموزشی که ما به سطحی کاملا جدید بردیم نیاز به گفتن ندارد.

ما چطور یکپارچه شده‌ایم؟

با باقی ماندن به عنوان بخش جدایی ناپذیر مرکز پزشکی لندن و در نتیجه فراهم کردن دسترسی در محل به متخصص در بازه وسیعتری از تخصصها و تجهیزات. این نه تنها لازم است بلکه برای مدیریت کیفیت دیابت که در ان پیچیدگی‌ها همه سیستمهای بدن انسان را درگیر می‌کنند به طور مطلق ضرورت دارد. عروق خونی، قلب، فشار خون، کبد، آپنه خواب، اعصاب، چشمها، کلیه، پاها، پوست.

سیستمهای گوناگونی در مراقبتهای دیابت دخیل هستند که همه آنها را گلوکوز و گردش خون به هم وصل می‌کند. با متخصصان قلب و عروق، غدد، چشم‌پزشکان، پرستاران متخصص دیابت، متخصصان تغذیه، متخصصان بیماریهای پا، متخصصان ارتز، متخصصان اعصاب و متخصصان پوست، ما این حوزه را با به هم پیوستگی عمیق پوشش می‌دهیم. این در لندن منحصر به فرد است، همه در یک محل.

ما به عنوان مرکز دیابت لندن، خود را ملزم می‌دانیم که پیشرفته‌ترین درمانها و فناوریها را به بیمارانمان برسانیم -از جوانانی که نیاز به تزریق انسولین پیدا کرده‌اند گرفته تا افراد بالغ با بیماری قلبی عروقی پیشرفته که آنها را در معرض خطر حمله قلبی و سکته قرار می‌دهد.

همگام با آن ما با در نظر داریم که با جامعه GP کار کنیم تا به آنها که با دیابت زندگی می‌کنند کمک کنیم که زندگی پرباری داشته باشند.

 

  • دکتر رالف آبراهام یک متخصص مشهور دیابت است که مرکز پزشکی لندن را در سال ۱۹۹۱ تاسیس کرد.

منبع: http://www.gponline.com

لینک کوتاه : http://diabeticnews.ir/?p=3471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.