تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
2

دکسکام داده های بالینی جدیدی را در انجمن اروپایی برای مطالعه دیابت (EASD)  ارائه می دهد

  • کد خبر : 6603
  • 20 مهر 1402 - 19:08
دکسکام داده های بالینی جدیدی را در انجمن اروپایی برای مطالعه دیابت (EASD)  ارائه می دهد

یکی از  پیشگامان جهانی در پایش مداوم گلوکز (CGM)بلادرنگ برای افراد مبتلا به دیابت نتایج مطالعه بالینی جدیدی را اعلام کرده است که مزایای استفاده از CGM را بیشتر نشان می دهد. در پنجاه و نهمین اجلاس سالانه انجمن اروپایی برای مطالعه دیابت (EASD) که در هامبورگ آلمان برگزار شد، دکسکام جزئیات بیشتری را در […]

یکی از  پیشگامان جهانی در پایش مداوم گلوکز (CGM)بلادرنگ برای افراد مبتلا به دیابت نتایج مطالعه بالینی جدیدی را اعلام کرده است که مزایای استفاده از CGM را بیشتر نشان می دهد.

در پنجاه و نهمین اجلاس سالانه انجمن اروپایی برای مطالعه دیابت (EASD) که در هامبورگ آلمان برگزار شد، دکسکام جزئیات بیشتری را در مورد خدمات در حال گسترش خود در زمینه تزریق خودکار انسولین ارائه کرده است.

نتایج جدید از مطالعه هفت ساله COMISAIR کاهش قابل توجه و مداوم HbA1c با استفاده از CGM بلادرنگ توسط افراد مبتلا به دیابت نوع ۱ را نشان می دهد. صرف نظر از روش تزریق انسولین، تزریق‌های متعدد روزانه یا درمان با پمپ انسولین، CGM بلادرنگ کاهش HbA1c بیشتر و از نظر آماری معنی‌داری در مقایسه با کنترل قند خون دارد.

مطالعه COMISAIR همچنین کاهش قابل توجه بیشتر در HbA1c را هنگامی که CGM بلادرنگ به یک سیستم تزریق خودکار انسولین، به‌ویژه Tandem Control IQ متصل می‌شود، نشان می‌دهد.

باتوجه به آخرین داده های مطالعه COMISAIR که اثربخشی تزریق خودکار انسولین را در بهبود مدیریت دیابت تایید می کند، شرکت دکسکام همچنان در حال تقویت جایگاه خود به عنوان پیشگام سیستم CGM جهان است و اعلام کرده است که سیستم Dexcom G7 CGM   با پمپ انسولین تا پیش از پایان سال در آمریکا و چندین بازار در سراسر اروپا و آسیا – اقیانوسیه راه اندازی خواهد شد.

این خبر به دنبال راه اندازی اخیر سیستم تحویل انسولین خودکار Omnipod 5 متصل به Dexcom G6 در بریتانیا و آلمان است.

نماینده دکسکام اعلام کرد: ” ما بیش از یک دهه است که اتصال را اولویت بندی کرده ایم، که به این معنی است که سیستم های CGM ما برای ارتباط یکپارچه با تزریق انسولین و عرضه کنندگان سلامت دیجیتال از هر نوع بهینه سازی شده‌اند، و به کاربران آزادی انتخاب در مدیریت دیابت خود را می دهند و Dexcom را به انتخابی واضح برای تزریق خودکار انسولین  تبدیل می کنند.”

منبع: diabetestimes

لینک کوتاه : http://diabeticnews.ir/?p=6603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 22در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.